Terugbetaal- en retourneringsbeleid
By diana / maart 14, 2024 / Geen reacties
Bestellingen die door de brievenbus passen worden met gewone post verzonden. Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden met Track&Trace verzonden. U heeft recht op 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat u de bestelling ontvangen heeft. Zijn er 14 dagen verstreken, dan is retourneren niet meer mogelijk.
Wilt u uw bestelling retourneren, neemt u dan eerst via e-mail contact op via mail@telodelic.nl.
Om in aanmerking te komen om uw bestelling te retourneren, moet het bestelde artikel ongebruikt en onbeschadigd zijn en in goed beschermende verpakking worden teruggezonden. Wanneer het artikel gebruikt of beschadigd is, zal uw retour worden afgewezen en zal geen sprake zijn van terugbetaling.
Terugbetaling
Wanneer uw retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd, ontvangt u een e-mail ter bevestiging dat uw retourzending is ontvangen. Hierin zal ook vermeld staan of uw retourzending is geaccepteerd en of er sprake is van een terugbetaling.
Wanneer de retourzending is geaccepteerd, zal uw terugbetaling automatisch worden verwerkt.
Terugbetaling nog niet ontvangen
Neem contact op met uw bank. Het kan soms even duren voordat het bedrag is bijgeschreven. Nog steeds geen terugbetaling ontvangen? Neem contact op via mail@telodelic.nl
Acties en uitverkoop
Alleen reguliere producten kunnen worden geretourneerd. Acties of producten in de uitverkoop kunnen niet worden geretourneerd.
Vervanging beschadigd artikel
We vervangen artikelen alleen wanneer deze beschadigd zijn geraakt tijdens verzending. Neem contact op via e-mail voor een vervangend artikel.
Retouren terugsturen
Retourneer uw artikelen naar: De Wolwever 27, 5737AD Lieshout.
De verzendkosten voor het retoursturen zijn voor uw eigen rekening.
Vragen?
Stuur een e-mail naar mail@telodelic.nl voor vragen over retourneren.